Модельный ряд JAC

Отзыв о JAC S2 2017 года


Автомобиль: JAC JS2 (S2) 2017 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 13500 км, двигатель - 1.5 бензин, комплектация - Intelligent
Автор: Олексій (Украина, Киев)   24.07.2019
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Авто супер, усім раджу. Придбав у кінці 2018р. авто 2017р. Планувався Ravon R2 (найдешевше з автоматом), але на той момент були перебої з поставками, а у салоні якраз стояв останній JAC S2 зі знижкою.

Конкуренти по ціні для мене були Renault Sandero/Logan/Stepway і Peugeot/Citroen C1 усі вони зі смиканим роботом і тухлими двіжками, які при нормальній їзді жеруть теж "нормально". При цьому по характеристикам конкуренти у нього 2008, Juke, Duster, які в схожій комплектації в 2 рази дорожче, позиціонуються брендами як "entry level" і мають свої нюанси.

Тут є все необхідне і куріз і підігрів дзеркал і задня камера і кліренс і колеса нормального розміру ще й з контролем тиску… більшість виробників ставлять на дешевші моделі/комплектації колеса меншого діаметру, що негативно впливає на їздові характеристики, а замінити 4 диски із шинами ~$1-2к. На зиму раджу ставити тільки шиповану гуму, бо кермо - дуже легке і малоінформативне, це з одного боку плюс - не надокучає вібраціями від неідеального покриття дороги, але водночас важко вловити момент коли колесо зриває. ESP i ABS доречі допомагають, але із шипами їм всеодно легше. Арки зашумлені слабко, тому шум від шипів сильно відчутний, але на мою думку краще шумно за те безпечніше.

Підвіска заслуговує окремого абзацу - хаває УСІ наші "дороги", не пробив ще жодного разу, хоча декілька разів ловив доволі серйозні ями. Один раз залазив на високий бордюр, куди не змогли залізти седани і хечі, не виникло жодних проблем. Стосовно надійності покаже час, поки жодних проблем немає.

CVT - до цього був знайомий тільки теоретично, але тепер можу з упевненістю сказати, що це найкраща коробка для міста. Тут є нюанс, що машина плавно реагує на газ і через цю плавність втрачається інформативність педалі. Ця коробка не підійде для світлофорних перегонів, але містом пересуватися суцільне задоволення. По трасі прикольно, що на будь-якій швидкості можна без затримок (на перемикання) плавно прискоритися.

Двигун - для міста з головою вистачає, по трасі хочеться більше, але воно завжди по трасі більше хочеться.

Взагалі двигун з коробкою при спокійній їзді містом працює в межах 1000-2500 обертів. Тобто зі світлофору натискаєш на газ, машина розганяється і оберти ростуть, десь на ~30км/год оберти доходять до 2500 і зупиняються, а швидкість продовжує рости аж до 80-90. Із динамічною їздою все погано - стискаєш кермо сильніше, душиш педаль у підлогу... а машина собі плавно розганяється… ну може трохи швидше, карочє не болід. Звук двигуна чути десь з 3500. Звучить двигун нормально, але через коробку він ніби відірваний від поведінки машини. Якогось особливого дискомфорту це не викликає, але і насолоди не дає.

Витрата палива по київських заторах 9.5-10.5л (з кондиціонером) по трасі 8-9л (110-140). Для такої ваги, розміру, коліс і моєї їзди - цілком адекватна витрата. Цікавий нюанс, що по трасі я не знайшов різниці у витраті пального між тим, коли їхав сам і коли їхало 4 людини плюс пару сумок у багажнику.

По якості. Запаху не було. Можливо через те, що машина у салоні постояла певний час, але я сідав у нові машини і там теж не відчув запаху. Зварні шви виглядають норм, все прикручено, все на своїх місцях і виглядає пристойно. Це звісно питання смаку, але грейт-волл і особливо чері виглядають якимись дєшманськими і одразу ніби нариваються на оцю фразу "ну це ж китай". Всім знайомим було цікаво подивитися на китайця, але побачивши і посидівши усі поки казали одне й те саме "ну нормальна машина".

Я б зробив звукоізоляцію краще, бо після 130 починає напрягати аеродинамічний шум. Але маю зазначити, що катався на Juke CVT майже в топі і на мою думку там шумка гірше, ще й варіатор починає вити десь на 3000 обертів, мені сказали "це усі CVT так працюють", але у JAC такого вою немає.

Ще одна цікава особливість, десь на 12500 (на мою думку) змінився алгоритм роботи коробки і двигуна. Раніше, коли на швидкості різко відпустити газ, то оберти доволі різко падали (як на механіці) і машина гальмувала двигуном. Тепер, у тій самій ситуації, машина гальмує приблизно так саме, але оберти знижуються повільніше… оберти не підвисають, просто почали повільніше знижуватися. Через це виникає два моменти - якщо їхати ~4000 обертів і різко відпустити газ, то по звуку не зрозуміло, що газ відпустили, хоча машина уповільнюється (думаю за рахунок коробки), але якщо після цього різко натиснути газ знову - то підхват відбувається миттєво. Допускаю, що можливо в алгоритм коробки закладена обкатка коробки, яка закінчується саме на 12500. Такий точний пробіг вказую, бо у цей час їхав по трасі із пасажиром, який теж водій і зі мною на JAC їздив до цього і теж помітив, що звук у деяких випадках змінився. Можливо це важко з тексту зрозуміти, але в результаті після 12500 таке враження, що в деяких випадках машина стала швидше реагувати на педаль газу. Це не виглядає як поломка, тому сервісу вирішив зайвий раз мозги цим не компостірувать.

Ще пару слів, стосовно сервісу, бо довелося декілька раз звертатися. На нульовому ТО написали в акті 5л масла, хоча об’єм масла у машині - 4л. На першому ТО, після того, як звернув на це увагу - нарахували 4л. Вийшов з ладу перемикач швидкостей обдуву - замінили по гарантії. Лопнули дві пластикові панелі у салоні (рамка мультимедійної системи і панель над нею) - спочатку відмовили, казали, що жодного разу ще такого не було, щоб саме лопнуло, але я продовжив наполягати відповідно до чинного законодавства і у результаті всеж замінили їх по гарантії. Виявилося, що рамку мультимедійної системи можливо замінити тільки разом з самою мультимедійною системою, відповідно зрозуміло небажання їх замінювати через тріщину у пластику, яка на функціонал не впливає. Доречі панелі лопнули у березні, вночі був ще мінус, а вдень уже було сонячно і у машині, коли зранку прийшов було вже спекотно. Тому думаю, що лопнули в результаті різкої зміни температур. Ну і видно було, що вони зсередини лопнули. Читав, що таке траплялося на тойотах і лексусах (не можна списати на дешевий пластик), тож маю сподівання, що це був якийсь брак і не доведеться знову через це проходити. Ще раз вийшов з ладу перемикач швидкостей обдуву, хоча я був максимально обережним і ніхто інший до нього не торкався. Цього разу точно помітив як це трапилося - було дуже спекотно, машина стояла на сонці, щоб швидше провітрити хотів перемкнути на 4 швидкість, але з 3 на 4 не перейшло. Замінили знову по гарантії. Це по суті дрібниці, нічого серйозного.

Тут сервіс трохи відрізняється від розкручених брендів, де усі менеджери в костюмах, тут все простіше. Ті костюми - входять у вартість авто і послуг, тож кожен сам вирішує, що йому важливіше. Тим не менш тут є зона з диванчиками де можна зачекати і автомат зі смачною кавою. Ще помітив таку особливість - намагаються максимально швидко все зробити, навіть при тому, що я зазвичай не поспішаю.

По цінах сервіс +- як скрізь.

Загалом я дуже задоволений, певні нюанси є скрізь і усі машини ламаються, але не усі коштують в 2 рази дешевше аналогів пропонуючи більше. От ще згадав таку дрібницю - верхні ручки у салоні мають газ-ліфт, тому не б’ються якщо різко відпустити, може таке ще десь є, але я тільки на мерседесах бачив.

А ще мені дуже подобається дизайн. Прям не можу намилуватися.

Плюсы автомобиля: Дизайн. Плавність. Достатньо потужний двигун. Камера заднього ходу. Колеса нормального розміру. Адекватна витрата палива.

Совет покупателю: Як на мене, то найкраща пропозиція до $20k. Якщо потрібна більша машина, то можна розглянути новий JAC S3 CVT (на момент моєї покупки він пропонувався тільки з роботом), але і S2 має пристойні розміри при цьому не настільки великий, щоб ускладнювати пошук паркомісця і покриває усі вимоги жителя міста, який періодично виїжджає за його межі.

Через 14 мес. и 2 дней Олексій дописал: Щойно пройшов чергове планове ТО на пробігу 30500 - дефектів не виявлено, все працює справно. Середня витрата по Києву 10.4 Ні скрипів ні шумів немає. Коли треба просто сідаю та їду. Складно щось писати, коли все добре. Поки машина була на ТО заходив у салон, там відбулися певні зміни з останнього мого візиту. Раніше були представлені інші машини, тепер тільки JAC і вивіску змінили на JAC motors. Побачив Т8 вживу, махіна ще та, шкода що тільки на механіці і сказали що на автоматі не планується. ТО по часу зайняло десь близько двох годин, потім розповіли що перевіряли і навіть фільтри старі показали. Все ще не бачу конкурентів з подібними характеристиками менш як вдвічі дорожче.

Через 15 мес. и 4 дней Олексій дописал: Десь в районі 32тис. з'явився свєрчок позаду, чути тільки на ходу на дрібних нерівностях. З'ясувалося, що ослабли гайки які тримають задній спойлер, при чому усі. Одна зовсім відкрутилася і довелося її діставати із дверей багажнику. Сам би не дістав, добре, що у дружини тоненькі і довгі пальчики :) Доступ до самих гайок через гумові заглушки - шикарний, але якщо відкрутиться і провалиться глибше всередину дверей, то дістати дуже складно. Раджу усім хто це читає перевірити своє кріплення спойлеру, бо гайки хоч і з зубчастим фланцем, але ні шайби ні якогось типу клею немає і вони розкручуватимуться від вібрації із часом.

Через 24 мес. и 28 дней Олексій дописал: На 39тис. почав періодично на прямій дорозі зі сталою швидкістю з'являтися гул, враження було, що спереду зліва. Думав на колодки, або шарову зняв передні колеса, все оглянув, ніби все ок, вирішив дотягти до ТО на 40тис. На ТО з'ясувалося, що це таки колодки, але не передні, а задні. Передніх ще було 15-20%, а задні уже зовсім до обмежувача стерлися. У офіціалів заміна колодок перед + зад більше 5тис. грн... Ну за те оригінал китайський, а не якісь німецькі підробки ;) Додатково оглянули і дозаправили кондиціонер, значно краще стало - не дарма радять раз на 2 роки його обслуговувати. За цю зиму затори були якісь зовсім стоячі, максимальна середня витрата по комп'ютеру була 11.7, зараз 9.8 Загалом по київським заторам у режимі робота-дім витрата 10.3-10.7, якщо виїжджати не в години-пік і по вихідним, то буде менше 10. Перейшов із преміум 95 на звичайний 95, різниці не помітив ні в динаміці ні по витраті. Виїжджали раз на природу, по всяким ямам із болотом і піском чудово з усім справився. По місту декілька разів потрапляв у неочікувані ями на швидкості 40-50, підвіску або не пробиває, або там в кінці якийсь відбійник м'який стоїть, бо удар ніби сильний, але немає звуку як лопатою об відро і хребет в труси не висипається. На ТО сказали тільки що втулки стабілізатора потріскалися, поки нічого не стучить, тому так і залишили. Загалом поки всім задоволений.

Через 34 мес. и 29 дней Олексій дописал: Пробіг 48тис. з машиною все добре. Вирішив доповнити допис, бо не можу повірити, що на цій машині можна їхати з витратою менше 5л. На початку війни виїхали на захід України, зараз уже пройшло три місяці - вирішили повертатися. Наразі пального майже ніде немає, тому влаштував економ-раллі. Їхали зі Стрия до Києва через Львів (~650км), 2 рази заправлялися - один раз без черги вийшло, другий - стояли в черзі 30-40хв, ще зупинялися на блокпостах пару разів і декілька обгонів було, але теж старався економно. В салоні 3 дорослих, повний багажник аж під дах, в салоні теж речі, в тому числі 2 великих мішки котячого корму і 2 кота :) Бензин у баку був десь 25% 92, решта 95 і 95 преміум. Виїжджали зимою, тому гума - зимова шиповка, а на вулиці зараз +20. Їхав весь час на круїзі зі швидкістю 69км\год це 1750обертів. Скинув значення витрати перед поїздкою. На виїзді зі Стрия показувало 6.3 і почало поступово опускатися, у Києві біля дому середнє значення за всю поїздку показує 4.8! Дані звісно тільки з комп'ютера, бо заправитися на одній заправці в цих умовах неможливо. Але судячи по датчику пального, то дійсно дуже економна поїздка вийшла і схоже, що на повному баці можна було доїхати навіть без дозаправок. Ще давно помітив таку особливість, що датчик кількості пального довго висить на повному, а після першого ділення опускається доволі швидко. За цю поїздку вирахував, що перші 2 ділення - це ~15л бензину, тобто наступні 4 - це ~22-25л, бо коли зовсім ділень немає ще можна їхати доволі довго. Одного разу (не за цю поїздку) зовсім без ділень довелося проїхати близько 30км і не заглох, але зазвичай до такого не допускаю. Звісно ця поїздка зайняла 12год, але в умовах паливної кризи - офігєнно мати таку опцію, досі не віриться.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Щирий  

не згоден з висновками щодо шипованої гуми, адже від неї користі лише на засніжених та добре вкатаних дорогах, у місті на "каші" те саме...

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Щырый, за зиму було десь до 5ти випадків, коли починало заносити або спрацьовував абс на гальмуванні і ефект від шиповки доволі відчутний, також зручніше залазити/вилазити із сугробів. До цього їздив постійно на хороших "ліпучках" (Goodyear, Bridgestone) і назад на них повертатися тепер не хочеться.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Щырый, доречі тут з заводу стоїть "всєсєзонка", тому перевзуватися можна уже після перших морозів, коли на СТО спадає ажіотаж.

ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Ну такоє)), мабуть, треба бути фанатом китайців, думав вони вже трохи краще, але при 1,5 тис. пробігу
- Вийшов з ладу перемикач швидкостей обдуву;
- Лопнули дві пластикові панелі у салоні !!!
Я думав такого в машинах взагалі не буває, навіт вжигулях.

Конкуренти по ціні для мене були Renault Sandero/Logan/Stepway і Peugeot/Citroen C1 усі вони зі смиканим роботом і тухлими двіжками, які при нормальній їзді жеруть теж "нормально".

Ну з того все буде в рази краще, можливо лише С1 те що мікро малий, а так.....фіг його зна.......

-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Василь К, з маршрутки видніше?

-1ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Murdokai, хто його зна, треба спробувати, а то реаьно забув що там видно з маршрутки)))

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

"Як на мене, то найкраща пропозиція до $20k"
Так продавці китайщини ще себе не палили))))))))))))))

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Василь К, чувак, я купив машину і витратив час на написання відгуку, щоб допомогти іншим, кого теж цікавить цей товар і хто хоче дізнатися більше. Я ж тобі його не напарюю, хочеш їздити на автобусі чи євробляхах чи що ще там у тебе "в рази" краще - вперед.
Якщо є конкретні аргументи проти того, що я написав - обрадуй нас, поділись.
Але якщо ти вирішив "китайдрочерам накинуть", то іди краще глянь чи у Фабії після 150к колеса неповідпадали.

+2ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Murdokai, о, фабія їздить і до тепер, хоча не в мене і там навіть після 150 тис. не лопає панель приладів)))
А це публічна площадка - ви он переконуєте, що нічого кращого до 20 тис. у.о. немає)) В цю ціну назбирається з десяток машин, вже нижче написали про октавію, туди ж фабія, туди ж Кіа Спортедж, якраз 1,6 бензинка вміситься (якщо вже про кросовери, хоча тут кросовер відносний). сузукі вітара, пежо 2008, сітроен кактус і думаю ще з пів десятка.)) Але Китай переді планети всього, мабуть, тому потихеньку і пропали з доріг після сплеску в 2008 році.))))
Не нервуйте так, а то що від злості панель далі трісне, а гарантія закінчиться))

+2-2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Makes  

Октавия в минимально достаточной комплектации стоит меньше $20 даже с отличным двигателем 1.4 TSI. Ни по одному параметру кроме личного вкуса и клиренса эти автомобили и сравнивать нельзя. Впрочем они могут быть решающими. Это нормально.

ОТВЕТИТЬ  
Василь К  

Makes, та ви що, китайдрочер навіть близько не поставить Октавію і ще з десяток авто до 20 тис.у.о. з машиною в якій на пробігу 13500 вже лопає панель, яку можна замінити лише в комплексі з аудіосистемою)))

-2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Makes, октава з 1.4 і смиканим проблемним ваговським роботом стартує більше 20к, у октавії з 1.6 навіть склопідіймачі йдуть в комплектації за 21+ і це ще без круізу... а там уже сеат леон з'являється... але це все в 1.5-2 рази дорожче цієї машини.

+2-1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Прочитав доповнення і з'явилося питання: де знаходиться салон? Проблем з панеллю більше не було, тільки з перемикачем?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Danubecaptain, він може не один, але до мене найближчий на Павла Усенка 8. З панеллю і перемикачем поки все ок. З'явився свєрчок позаду, але виявилося легко виправити. Щоб не повторюватися - допишу до відгуку зверху.

+2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Murdokai, дякую за відповідь. Бажаю і надалі безпроблемної експлуатації. Не забувайте свою сторінку.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв JAC S2: JAC S2. В стремлении к лучшему
JAC S2. В стремлении к лучшему

Статистика - вещь упрямая! И она говорит нам о том, что доля китайских автомобилей на нашем рынке неуклонно падает. Некоторые бренды даже уходят с рынка не видя для себя перспектив, однако JAC оказался не таков! Придя в Украину в 2013 году и сразу запустив целую линейку моделей, - от